Új jelszó kérése

Gyakran ismételt kérdések

1. Szállítási költségek

 

A szállítási költségek egy részét átvállaljuk!

 - GLS futárral (Fürgefutár) szállított csomagok szállítási költsége (utánvétes vásárlás esetén) 1890 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes. Ebben az esetben a csomag átadásakor a futárnak fizeted a megrendelés összegét.

 - GLS futárral (Fürgefutár) szállított csomagok szállítási költsége (előre utalás esetén) 1390 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes. Ebben az esetben előre kell utalni a vételárat és a szállítási költséget.

- GLS CsomagPontra történő szállítás esetén a szállítási költség 1290 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes.

 - Pick Pack Pontra történő szállítás 990 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes.

 - PostaPontra történő szállítás 1590 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes.

 

2. Mikor várható a csomag?

Minden termékünk készleten van, kivétel azokat, melyeknél szövegesen megjelenik, hogy "Elfogyott"!

A pénteken rendelt termékeket hétfőn tudjuk elindítani!

 

 - A Pick Pack pontra szállított csomagok 3-4 munkanapon belül érnek a megadott átvételi helyre. 

 - A PostaPontra szállított csomagok 3-4 munkanapon belül érnek a megadott átvételi helyre. 

 - A többi szállítási módnál (GLS futárszolgálat) a vételár számlánkra érkezését követően, 3-4 munkanapon belül érnek a megadott címre a csomagok.

 

3. Milyen elérhetőségek vannak?

Telefon: 06304253109  (Kapcsolattartó: Fekete Zsuzsanna)

E-mail cím: kriszella.fashion@gmail.com

E-mail cím: info@kriszella-fashion.hu

 

4. Az elállási jog gyakorlása

A fürdőruhák kivételével minden termékre érvényes a 14 napos indoklás nélküli elállási jog.

A fürdőruhák olyan zárt csomagolású termékek, melyek a felbontást követően higiéniai okokból nem küldhetőek vissza.

Az elállási jog a csomag átvételének napjától számított14 napon belül gyakorolható.

14 naptári napon belül indoklás nélkül visszaküldheted címünkre a csomagban található számlával együtt a terméket.

 

A visszajáró összeget (a megrendelés teljes összege) a vásárlásod során igénybe vett fizetési móddal megegyező módon térítjük vissza. Amennyiben eltérő fizetési móddal szeretnéd ezt az összeget, akkor erre van lehetőség.

14 naptári nap áll rendelkezésünkre a termék összegének visszafizetésére, de általában 3-7 naptári napon belül az összeg visszafizetésre kerül.

A vásrlástól való elállás vagy felmondás esetén a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. § szerint járunk el.

Elállás esetén a vevő viseli az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő összes költséget!

 

5. Vannak plusz költségek?

Nincsenek plusz költségek. Csak az áruházban feltüntetett termék árát (bruttó ár) és a szállítási költséget kell figyelembe venni.

Nincsenek rejtett költségek!

Nem számítunk fel csomagolási díjat!

 

6. Van-e lehetőség cserére, ha nem felel meg az a termék, amit már megvettünk?

Igen, van rá lehetőség!

Lehetőség van az adott termékből egy másik méretet kérni (ha raktáron van), vagy egy teljesen más termékre is cserélhetjük!

 

Amennyiben a másik termék (amire cseréljük a termékünket) drágább, mint amit megvettünk, akkor csak a különbözetet kell kifizetni! Ha olcsóbb, akkor természetesen mi fizetjük vissza a különbözetet!

7. Bővíthetem a rendelésem, miután már megkaptam a visszaigazoló e-mailt?

A rendelés visszaigazolását követően még természetesen módosíthatsz. Amennyiben a rendelésedet már postáztuk, és erről e-mailben értesítettünk, újabb rendelést kell leadnod újabb áru megvásárlásához.

8. Átvehetem személyesen a rendelésemet?

Sajnos nem, csak kiszállítással vállaljuk a rendelés teljesítését.