Új jelszó kérése

Gyakran ismételt kérdések

1. Szállítási költségek

 

A szállítási költségek egy részét átvállaljuk!

 - GLS utánvétellel (Fürgefutár) szállított csomagok szállítási költsége 1890 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes. Ebben az esetben a csomag átadásakor a futárnak fizeted a megrendelés összegét.

 - GLS futárral (Fürgefutár) szállított csomagok szállítási költsége 1390 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes. Ebben az esetben előre kell utalni a vételárat és a szállítási költséget.

 - Pick Pack Pontra történő szállítás 990 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes.

 - PostaPontra történő szállítás 1190 forint, 20.000 forint feletti rendelés esetén ingyenes.

 

2. Mikor várható a csomag?

Minden termékünk készleten van, kivétel azokat, melyeknél szövegesen megjelenik, hogy "Elfogyott"!

A pénteken rendelt termékeket hétfőn tudjuk elindítani!

 

 - A Pick Pack pontra szállított csomagok 3-4 munkanapon belül érnek a megadott átvételi helyre. 

 - A PostaPontra szállított csomagok 3-4 munkanapon belül érnek a megadott átvételi helyre. 

 - A többi szállítási módnál (GLS futárszolgálat) a vételár számlánkra érkezését követően, 3-4 munkanapon belül érnek a megadott címre a csomagok.

 

3. Milyen elérhetőségek vannak?

Telefon: 06304253109  (Kapcsolattartó: Fekete Zsuzsanna)

E-mail cím: kriszella.fashion@gmail.com

E-mail cím: info@kriszella-fashion.hu

 

4. Mit jelent a 14 napos 100% pénzvisszafizetési garancia?

Minden termékünkre 14 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk!

14 naptári napon belül indoklás nélkül visszaküldheted címünkre a csomagban található számlával együtt a terméket.

 

Miután megérkezett a termék sértetlen állapotban, egyeztetés után a megadott bankszámlaszámra visszautaljuk a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt! 14naptári nap áll rendelkezésünkre a termék összegének visszautalására, de általában 3-7 naptári napon belül az összeg visszautalásra kerül.

Elállás esetén a vevő viseli az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő összes költséget!

 

5. Vannak plusz költségek?

Nincsenek plusz költségek. Csak az áruházban feltüntetett termék árát (bruttó ár) és a szállítási költséget kell figyelembe venni.

Nincsenek rejtett költségek!

Nem számítunk fel csomagolási díjat!

 

6. Van-e lehetőség cserére, ha nem felel meg az a termék, amit már megvettünk?

Igen, van rá lehetőség!

Lehetőség van az adott termékből egy másik méretet kérni (ha raktáron van), vagy egy teljesen más termékre is cserélhetjük!

 

Amennyiben a másik termék (amire cseréljük a termékünket) drágább, mint amit megvettünk, akkor csak a különbözetet kell kifizetni! Ha olcsóbb, akkor természetesen mi utaljuk vissza a különbözetet a megbeszélt számlaszámra!

7. Bővíthetem a rendelésem, miután már megkaptam a visszaigazoló e-mailt?

A rendelés visszaigazolását követően még természetesen módosíthatsz. Amennyiben a rendelésedet már postáztuk, és erről e-mailben értesítettünk, újabb rendelést kell leadnod újabb áru megvásárlásához.

8. Átvehetem személyesen a rendelésemet?

Sajnos nem, csak kiszállítással vállaljuk a rendelés teljesítését.